A SEO cikkírás titkai – különösen nehéz versenyben…
Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat! Lejjebb görgetve az oldalon, láthatod, hogy milyen sok kattintás jött erre a cikkre. Ennél te csak jobbat fogsz írni! 😉
Megjegyzés a videóhoz
Ez egy kis ízelítő abból, hogy mit fogunk végrehajtani a további leckék során.
A Google keresőre optimalizált cikkírás az egyik leghatásosabb SEO eszköz. Ha blogolsz, hamarabb érhetsz el eredményt, mintha csak a termékedet nyomnád. Ebben a videóban elmondom, hogy melyek azok az elvek, amelyeket szem előtt kell tartani, hogy legyen eredménye a szövegírásnak:
- Ne menj fejjel a falnak!
- Mi az amire a konkurencia nem gondolt?
- Te legyél válasz a leendő ügyfeled problémájára!
- Kulcsszó javaslatok
- Minden cikkhez új kulcsszó!
- Egy cikkel több kulcsszót is lefedhetünk – de ez már haladó szint. 🙂
- Milyen hosszú legyen a cikk?
- Belső és külső linkek
- Google Search Console
A videóban említett „elfelejtett” kulcsszavakra írt cikk – ami nem nagy szám – azért szépen hozza az eredményt….
Persze a koronavírus itt is betett 2020 márciusában – nem minden csak rajtunk áll.
Feladatok
Gondolkozz el, hogy van-e olyan témád, amire szeretnél előre kerülni, de nagyon nagy a verseny rá! Milyen ügyfélproblémára adhat választ a te szolgáltatásod vagy terméked?
Az oktató
Antal-Pap Judit
SEO szakember, keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.
Küldetésem:
Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak.
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage stb…
Erősségeim
- Divi
- WordPress
- Design
- Empátia
- SEO
- Programozás
0 hozzászólás