Mitől függ az erdmény?

Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat! 

Megjegyzés a videóhoz

Ha kész a cikk, feltöltöttük, indexeltettük a Google Search Console-ban, akkor elkezdhetünk izgulni az eredményen. Ha nem indexeltetjük, az sem gond, mert előbb vagy utóbb arra jár a Google a kis robotjaival, és a linkek mentén újra feltérképezi a  honlapot.

Érdemes pár külső és belső linkkel erősíteni a tartalmat!

Az eredmény általában 3 hónap múlva áll be, addig emelkedés várható, ha épp szezonja van a témának.

Mitől függ a várható eredmény?

  • a versenytől – mennyi hirdetés, térképes megjelenítés, stb. előzi meg?
  • a versenytársak SEO tudásától
  • a téma aktualitásától
  • a keresési számoktól
  • a cikkre mutató linkek mennyiségétől és minőségétől
  • a Google algoritmus frissítésektől
  • a gazdasági válsától
  • képként kerülünk élre vagy szövegként?
  • sok más tényezőtől

Nem lehet mindig megjósolni a siker nagyságát – lehet, hogy több idő kell, mire beérik egy cikk – de kell, hogy legyen valamilyen eredmény. 

A gyakorlat teszi a mestert!

Feladatok

Olvasd el a videóhoz fűzött megjegyzéseket, és keresd ki a cikkedet a Google Search Console-ban! Nem baj, ha nem találod, a következő leckében megnézzük együtt.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Az oktató

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.

Küldetésem:

Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak. 

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage stb…

Erősségeim

  • Divi
  • WordPress
  • Design
  • Empátia
  • SEO
  • Programozás