A SEO title szerepe a blogbejegyzéseknél

Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat! 

Megjegyzés a videóhoz

 A SEO title, title, title tag – ez nem feltétlenül azonos a bejegyzés  vagy oldal címével. Érdemes úgy beállítani, hogy a célzott kulcsszavainkat elhelyezzük benne. A márkanevünk kerüljön a végére. Néha el is maradhat, ha a cél úgy kívánja. 

Cikkírásnál azt javaslom, hogy eleve adjunk a bejegyzésnek olyan címet, amit nem kell később állítgatni. 

A régi cikkeket viszont már azzal is előrébb hozhatjuk a Google találati listáján, ha átírjuk a SEO beállításnál a title-t. Az URL-t (slug stb) viszont ne piszkáljuk, mert az olyan mintha elköltöztetnénk a cikket egy új címre, és a postán nem jelentenénk be, hogy mi az új cím. Így ha valahonnan hivatkoznak ránk, 404-es oldalra érnek a látogatók. Kivéve, ha átirányítjuk a régi URL-t az újra. Ha nem tudjuk hogy kell, akkor NE piszkáljuk, ne változtassuk meg az URL-t. 

A title átírásakor győződjünk meg arról, hogy nem változik az URL!

Feladatok

Nézd meg, hogy  hogy néz ki a title a honlapod forráskódjába!

Nyomj CTRL+U-t és keresd meg CTRL+F-fel a „title” kifejezést! Ilyesmi lesz (bla-bla nélkül):

 <title>Bla-ba- ez a SEO title, amit adtál az oldalnak</title>

Megfelel az eredmény a videóban elhangzottaknak?

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Az oktató

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.

Küldetésem:

Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak. 

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage stb…

Erősségeim

  • Divi
  • WordPress
  • Design
  • Empátia
  • SEO
  • Programozás