A SEO title szerepe a blogbejegyzéseknél
Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat!
Megjegyzés a videóhoz
A SEO title, title, title tag – ez nem feltétlenül azonos a bejegyzés vagy oldal címével. Érdemes úgy beállítani, hogy a célzott kulcsszavainkat elhelyezzük benne. A márkanevünk kerüljön a végére. Néha el is maradhat, ha a cél úgy kívánja.
Cikkírásnál azt javaslom, hogy eleve adjunk a bejegyzésnek olyan címet, amit nem kell később állítgatni.
A régi cikkeket viszont már azzal is előrébb hozhatjuk a Google találati listáján, ha átírjuk a SEO beállításnál a title-t. Az URL-t (slug stb) viszont ne piszkáljuk, mert az olyan mintha elköltöztetnénk a cikket egy új címre, és a postán nem jelentenénk be, hogy mi az új cím. Így ha valahonnan hivatkoznak ránk, 404-es oldalra érnek a látogatók. Kivéve, ha átirányítjuk a régi URL-t az újra. Ha nem tudjuk hogy kell, akkor NE piszkáljuk, ne változtassuk meg az URL-t.
A title átírásakor győződjünk meg arról, hogy nem változik az URL!
Feladatok
Nézd meg, hogy hogy néz ki a title a honlapod forráskódjába!
Nyomj CTRL+U-t és keresd meg CTRL+F-fel a „title” kifejezést! Ilyesmi lesz (bla-bla nélkül):
<title>Bla-ba- ez a SEO title, amit adtál az oldalnak</title>
Megfelel az eredmény a videóban elhangzottaknak?
Az oktató
Antal-Pap Judit
SEO szakember, keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.
Küldetésem:
Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak.
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage stb…
Erősségeim
- Divi
- WordPress
- Design
- Empátia
- SEO
- Programozás
0 hozzászólás