Kulcsszó típusok, kulcsszó fajták a SEO-ban

Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat! 

Megjegyzés a videóhoz

 

A kulcsszavakat több szempont szerint lehet kategorizálni:

  • „head” kulcsszavak – melyek rendszerint rövidek, nagy rá a keresés és a verseny, sok munka szükséges, hogy ezekre eredményt elérjünk
  • „longtail” kulcsszavak – rendszerint valóban hosszúak, kisebb keresettségűek, de sok ilyen kisebb keresettségű kulcsszóval lehet a legnagyobb eredményt elérni akár rövid távon is
  • főoldali kulccsavak, ezek lehetnek a rövid „head” kulcsszavak, illetve webáruház esetén tartlmazzák a következő kifejezéseket: webshop, online ,rendelés, bolt, webáruház
  • kategória kulcsszavak
  • termék kulcsszavak (longtail)
  • cikk típusú kulcsszavak (longtail)
  • lokális kulcsszavak
  • márka kulcsszavak

Sokféleképpen lehet kategorizálni. A fenti lista átfedéseket is tartalmazott. És akkor még nem beszéltünk a keresési szándékról, hiszen nem mindegy, hogy valaki problémára keres megoldást, már tudja, hogy milyen termék vagy szolgáltatás a legjobb, összehasonlít, kiválasztja a típust, készen áll a vásárlásra és egyéb kiegészítőt keres… stb.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Az oktató

Antal-Pap Judit

Antal-Pap Judit

SEO szakember,  keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.

Küldetésem:

Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak. 

Saját honlapok:

AntikaotikaAntikaotika-designAntikaotika-SEORetro-Vintage stb…

Erősségeim

  • Divi
  • WordPress
  • Design
  • Empátia
  • SEO
  • Programozás