Kulcsszó típusok, kulcsszó fajták a SEO-ban
Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat!
Megjegyzés a videóhoz
A kulcsszavakat több szempont szerint lehet kategorizálni:
- „head” kulcsszavak – melyek rendszerint rövidek, nagy rá a keresés és a verseny, sok munka szükséges, hogy ezekre eredményt elérjünk
- „longtail” kulcsszavak – rendszerint valóban hosszúak, kisebb keresettségűek, de sok ilyen kisebb keresettségű kulcsszóval lehet a legnagyobb eredményt elérni akár rövid távon is
- főoldali kulccsavak, ezek lehetnek a rövid „head” kulcsszavak, illetve webáruház esetén tartlmazzák a következő kifejezéseket: webshop, online ,rendelés, bolt, webáruház
- kategória kulcsszavak
- termék kulcsszavak (longtail)
- cikk típusú kulcsszavak (longtail)
- lokális kulcsszavak
- márka kulcsszavak
Sokféleképpen lehet kategorizálni. A fenti lista átfedéseket is tartalmazott. És akkor még nem beszéltünk a keresési szándékról, hiszen nem mindegy, hogy valaki problémára keres megoldást, már tudja, hogy milyen termék vagy szolgáltatás a legjobb, összehasonlít, kiválasztja a típust, készen áll a vásárlásra és egyéb kiegészítőt keres… stb.
Az oktató
Antal-Pap Judit
SEO szakember, keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.
Küldetésem:
Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak.
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage stb…
Erősségeim
- Divi
- WordPress
- Design
- Empátia
- SEO
- Programozás
0 hozzászólás