Mitől függ az erdmény?
Nézd meg a videót, és jegyzeteld ki a legfontosabb információkat!
Megjegyzés a videóhoz
Ha kész a cikk, feltöltöttük, indexeltettük a Google Search Console-ban, akkor elkezdhetünk izgulni az eredményen. Ha nem indexeltetjük, az sem gond, mert előbb vagy utóbb arra jár a Google a kis robotjaival, és a linkek mentén újra feltérképezi a honlapot.
Érdemes pár külső és belső linkkel erősíteni a tartalmat!
Az eredmény általában 3 hónap múlva áll be, addig emelkedés várható, ha épp szezonja van a témának.
Mitől függ a várható eredmény?
- a versenytől – mennyi hirdetés, térképes megjelenítés, stb. előzi meg?
- a versenytársak SEO tudásától
- a téma aktualitásától
- a keresési számoktól
- a cikkre mutató linkek mennyiségétől és minőségétől
- a Google algoritmus frissítésektől
- a gazdasági válsától
- képként kerülünk élre vagy szövegként?
- sok más tényezőtől
Nem lehet mindig megjósolni a siker nagyságát – lehet, hogy több idő kell, mire beérik egy cikk – de kell, hogy legyen valamilyen eredmény.
A gyakorlat teszi a mestert!
Feladatok
Olvasd el a videóhoz fűzött megjegyzéseket, és keresd ki a cikkedet a Google Search Console-ban! Nem baj, ha nem találod, a következő leckében megnézzük együtt.
Az oktató
Antal-Pap Judit
SEO szakember, keresőoptimalizálás szakértő, web-designer vagyok.
Küldetésem:
Az ügyfeleim megérdemlik, hogy a legjobb szolgáltatást kapják. Folyamatosan fejlesztem a tudásom, hogy naprakész érthető, minőségi tartalmat nyújthassak.
Saját honlapok:
Antikaotika, Antikaotika-design, Antikaotika-SEO, Retro-Vintage stb…
Erősségeim
- Divi
- WordPress
- Design
- Empátia
- SEO
- Programozás
0 hozzászólás